Saturday, May 8, 2010

Bad move

Aku dah e-mail dah dekat prof.... Ok meeting friday 1-2.... Nie Allah betui-betui nak menguji keimanan aku. Prof mai lewat sket, pastu dia jumpa Ann dulu.... Aku dok laaa berlari naik turun tangga so dat aku bole jumpa prof dulu dan bole gi semayang jumaat pukul 2. Jenguk dalam ofis Ann tgk proff ada situ, aku senym kat depa pastu dia kata

"See you in half an hour"

O.k, so tak pee aa kot miss sikit khutbah..... bukannya miss semayang...

After half n hour aku gi jenguk kat ofis depa, tanya ann, Where's prof, he's down stairs at my office... pastu aku larii pulak turun bawah.. tgk Jengtao tangkap prof dulu... Aisehh prof discuss2 dgn mangkuk ayun tu pulak. PAstu baru prof cakap kat aku

"Ok noww, lets talk about religion"

Hurmmm dalam hati aku, nak cakap ke dak, nak cakap keeee dak, pasal semayang Jumaat... hurmmh aku tak cakap pon.

We kept discussing.... Funny how Allah Maha pengampun dan maha mengasihani... Aku mcm lagi takut ngan prof dr Maha pencipta... Isyyy tak buat dah... Taubat... Lenkali aku mesti habaq kat prof kata, aku nak kene gi semayang Jumaat. Allah still bukak hati prof utk tolong aku dalam paper Jonkoping dan Allah still, bukak hati prof untuk suka kerja aku.... Tobat aku tak buat dah perangai huduh macam tu.




No comments:

Post a Comment